tisdag 17 maj 2011

Jag = Mallig.....

Idag träffade jag en mamma i CKhissen, snacka om att hon blev lycklig när hon fick veta att jag är ByPauePaulina (hon såg barnens mössor ligga på suffletten). Hon beställde en mössa till sonen sin och berättade gång på gång att jag gjort hennes dag. Att hon knappt kunde tro det var sant att hon mött mig. Som om jag vore en kändis... Bättre betyg kan man bara inte få, känner mig faktiskt lite mallig! 


Å så var jag som vanligt iväg och fixade håret. Kanske sista träningen, på Lördag är det dags. Therese, lätt att du får MVG på frillan min!

3 kommentarer:

  1. Vad kul med så gott betyg! Klart Du är kändismaterial!:) Kul att ha hittat till Din blogg förresten!:)

    SvaraRadera
  2. Tack Nina...Jo jag kände mig som en kändis =)
    Riktigt roligt.. Mamman hade tänkt skriva åt mig men liksom inte komme till skott men allt som behövdes var ett hissmöte...

    SvaraRadera
  3. Va roligt=) Haha! Ja men du är ju superduktig så, klart du ska ha cred för det=) / Anna D

    SvaraRadera