onsdag 11 maj 2011

Igår var jag in till stan för pk-möte, jag och Nettan var själva så vi bestämde oss för att ta en fika och pk:a på egen hand, vilket var mycket trevligt.. När pk:t var slut så sprang jag in på Burman, tanken var att mäta ringstorleken...Å där var den, MIN ring, min vigselring...Den är så underbart fin, precis så som jag vill ha den. Nu ligger den på säkert förvar och väntar på den stora dagen. Som jag längtar tills jag få bära den varje dag , ska också in i början av Juli och beställa min nya förlovningsring. =) 

Nu är det Tårta och naglar kvar.. Träffade Jockes mamma Carina å hon tipsade om en tjej från skelleftehamn som gör naglar och ska vara väldigt duktig. Värt att kolla upp!

Har även varit på Ego och fått massage. Kan inte säga att det var skönt, eller jo ondskönt eftersom jag har väldigt ont i ryggen men ack vad det behövdes. Har bokat in en ny tid nästa vecka också. 
Killen är grym på att massera.  Rekommenderar er att GÅ till honom

Lycka är vad jag känner! Livet är underbart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar