torsdag 14 juni 2012

Min stulna moped återfunnen

Vad är oddsen, jag och familjen var in till stan igår och på vägen hem så kommer min moped som blev stulen den 17 mars förra året och kör förbi mig. Som tur var körde han (för det var en kille) med knallgul t-shirt och bara en bit till så med Jonas hjälp såg jag vart han parkerade. Gick ju givetvis dit för att kolla å vist var det min. Ringde polisen och bad dom kolla ramnumret från stöldanmälan för att riktigt garantera mig om det jag redan viste. Kort och gott polisen kom och tog den i beslag. Men fort gick det, idag fick jag hämta den på station, dock inte i det skick den var då den blev stulen. Många svordomar passerade min läppar på vägen till hamn där den nu står i säkert förvar. Nu ska den fixas till och säljas, är du eller nån du känner intresserad så hör av dig!

LÄR ER SKILJA PÅ MITT OCH DITT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar