tisdag 17 april 2012

Byxor till Bittes barnbarn

Min gamla arbetskamrat beställde byxor till barnbarnet. Hon blev inspirerad av Rivers 4:a stjärniga byxor (en stjärna för varje år) Barnbarnet tycker om lila men hittade inget fint lilatyg så fick bli svårt med lila muddar, stjärnorna fick bli limegröna (man tager vad man haver. Stjärnorna är provtryck från gladagrodan.se) Jag hoppas Bitte blir nöjd! Jag e då det...

Nu blir det lägga sömnaden åt sidan en stund, tror jag. Har återigen fått värk i mina fingrar (reumatisk?, misstänker de då både min mor och syster har det) tappar nästintill allt jag håller i. Idag fick mobilen smaka på asfalten, JA innan snön kom. Nu är det nämligen snöstorm. Men vad gör det då Skellefteå AIK vann idag! Laget dom siktar mot guld!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar