tisdag 2 augusti 2011

Möhippad & endast 5 dagar kvar!

Känner mig lyckligt lottad som har så fina vänner. Fixade möhippa för mig, precis vad jag ville (allt jag önskade mig på Trästock var en möhoppa. Att svägerskan Malin kunde hålla sig är ju ett under:). Ryggmassage, fotvård och sen en underbart god (sen) middag. Trevligt sällskap å roliga frågor, kan det bli bättre?! Nix, jag är såå nöjd!!!

Nu är det bara 5 dagar kvar och halv mycket som ska göras.Tur vi har bra vänner som hjälper till. Dukningen slipper vi =)  .
Maten ska inhandlas å tillagas, inhandlas på Onsdag å då kommer svärmor hit och tittar till barnen så vi får handla i lugn och ro. Precis vad vi behöver!
Sen så ska Jonas hitta skor att ha. River en väst (förhoppningsvis har vi kanske 2 att prova, 1 vet jag säkert). Men annars så ska vi hinna med att tvätta. Ett evigt måste.

Fredag
*hämta bröden från bageriet
*hämta nyckeln till lokalen, överlämna till Bea & Maja som fixar dukningen 
*Köra allt som kan till lokalen
*Lämna barnen till respektive övernattningsställe
*Fixa maten 
*Hämta tårtan
*m.m

Kanske vore en ide att lägga fram allt som ska med också, typ ringen som förövrigt kommer att komma upp i ett tidsinställt meddelande kl 15.00 då vi ingår äktenskap......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar